Splošni pogoji in Politika varstva zasebnosti

Splošni pogoji

Lastnik spletne strani in spletne domene www.benton.si (v nadaljevanju: spletna stran) je Salon klavirjev Benton, d.o.o., Prešernova 9, 1234 Mengeš; matična številka 5434297000  (v nadaljevanju: Benton).

Uporabo spletne strani (brskanje, odpiranje povezav, branje vsebine in podobno) štejemo kot soglasje obiskovalca spletne strani, da se strinja s temi splošnimi pogoji uporabe. V kolikor se kot obiskovalec spletne strani ne strinjate s temi splošnimi pogoji, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate.

Benton si pridružuje pravico, da te splošne pogoje kadarkoli in brez predhodne najave spremeni, tako da novo različico objavi na spletni strani.

Ti splošni pogoji veljajo za celotno spletno stran in vse njene posamezne dele, kot so razdelki in podstrani, v kolikor za posamezen del izrecno ni določeno drugače.

Osnovni podatki podjetja Salon klavirjev Benton, d.o.o.

    • Dolgi naziv PRS: BENTON prodaja in servis glasbil d.o.o.
    • Naslov: Prešernova 9, 1234 Mengeš
    • Matična številka: 5434297000
    • Davčna številka: 74599372
    • Davčni zavezanec: DA
    • Vpis v sodni register: Okrožno sodišče v Ljubljani, datum vpisa: 12.12.1990; SRG: 10957100
    • Datum vpisa v AJPES: 12.12.1990
    • SKD: G47.590 – Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s pohištvom, svetili in drugje nerazvrščenimi predmeti za gospodinjstvo
    • Število zaposlenih: 5 do 9 zaposleni
    • Zastopniki: Benda Jožef, direktor

Benda Ivanka, direktor

 

Vsebina na spletni strani

Obvestila, prispevki, članki, publikacije, besedila in druge vsebine objavljene na spletni strani (v nadaljevanju: vsebine) so nastale z najboljšim namenom podati strankam in drugim obiskovalcem spletne strani (v nadaljevanju: uporabniki) koristne in uporabne vsebine glede klavirjev, pianin in električnih klavirjev. Benton skuša po svojih najboljših močeh z vzdrževanjem spletne strani zagotavljati točnost in pravilnost teh informacij in vsebin.

Vsi opisu produktov in fotografije izvirajo (če ni drugače navedeno) neposredno od proizvajalcev. Opisi produktov so povzeti po tekstih proizvajalcev, zato za opise produktov ne moremo odgovarjati.

Benton si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali odstranitve vsebin na spletni strani brez predhodnega opozorila in ne prevzema odgovornosti za kakršne koli posledice takšnih sprememb.

Na spletni strani so objavljene tudi povezave, ki kažejo na spletne strani drugih oseb in organizacij. Na delovanje teh strani in na njihovo vsebino Benton ne more vplivati in ne sprejema nikakršne odgovornosti za točnost tam objavljenih informacij in vsebin.

Avtorske pravice

Vse vsebine, posnetki, grafični in drugi elementi na spletni strani so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik zaščite intelektualne lastnine.

Vsebin na spletni strani ni dovoljeno reproducirati, distribuirati ali predelovati v drugih oblikah ali uporabljati za komercialne namene brez predhodnega pisnega soglasja Benton.

Dobavljivost blaga in roki

Ali je izdelek na zalogi ter kakšen je predviden rok dobave preverite pri Benton po telefonu na 00386 31 630 830 ali na elektronski naslov benton@benton.si. Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša od 1 do 7 delovnih dni od dneva prejema plačila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti v običajnem dobavnem roku, Vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave. V primeru, da izdelka ni na zalogi vam dobavni rok sporočimo po povpraševanju pri dobavitelju na e-mail ali po telefonu

Če Vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa Vam bomo najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.

V posameznih primerih se lahko zgodi, da Vam želenega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. V tem primeru Vas bomo obvestili, kdaj bo izdelek predvidoma znova dobavljiv.

Plačilo
Ponudnik izda račun na trajnem mediju z razčlenjenimi stroški. Uporabnik lahko izbere sledeče načine plačila ob oddaji naročila:

– Plačilo po predračunu: ko je izbran način plačila po predračunu, bo naročnik na naveden e-naslov prejel Ponudbo / Predračun z vsemi podatki, ki so potrebni za izvedbo plačila po predračunu.

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vsebujejo DDV razen rabljenih artiklov po komisijski pogodbi, pri katerih je DDV obračunan na podlagi 48. in 49. čl. ZDDV, ni pa izkazan po 50.členu. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in vedno v celoti ne odražajo dejanskega stanja, vendar niso zavajajoče.

Možnosti prevzema in dostave blaga

Ko bo naročilo pripravljeno, Vas bomo, v primeru da ste izbrali osebni prevzem, o tem obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

Osebni prevzem je možen samo v Salon klavirjev Benton, d.o.o., na naslovu Prešernova 9, 1234 Mengeš, znotraj delovnega časa.

V primeru, da ste izbrali dostavo na dom, pa vam bomo izdelek na izbrani naslov poslali preko poštnega ponudnika ali dostavili.

Odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da v roku 14 dni odstopite od pogodbe, ne da bi Vam bilo treba pri tem navesti razlog za svojo odločitev.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:

      • pridobite dejansko posest nad blagom,
      • pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu,
      • pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
      • pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Pravice do odstopa od pogodbe nimate pri naslednjih pogodbah:

      • pogodbi o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
      • pogodbi o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
      • pogodbi o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
      • pogodbi o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če ste po dostavi odprli varnostni pečat;
      • pogodbi o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če ste po dostavi odprli pečat;
      • pogodbi o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
      • pogodbi o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe;
      • pogodbi o baterijah, akumulatorskih baterijah in akumulatorskih paketih, kablih, sijalkah, komponentah, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža;
      • pogodbi o modelih, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika;
      • pogodbi o izdelkih za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih in uporabljenih predplačniških karticah.

Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

      • pismeno na naslov podjetja
      • v elektronski obliki na benton@benton.si
      • označite na zadnji strani računa, da vračate izdelek, in račun skupaj z izdelkom vrnete na naš naslov.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik, torej Vi.

Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov najdete tukaj.

Vračilo blaga

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naš naslov:

Benton, d.o.o., Peršernova 9, 1234 Mengeš.

Šteje se, de je bilo blago pravočasno vrnjeno, če ste ga odposlali pred iztekom štirinajstdnevnega roka za vračilo.

Artikle je potrebno vrniti nepoškodovane, v nespremenjeni količini in v originalni, nepoškodovani embalaži. Poškodovanih artiklov, artiklov v spremenjeni količini in artiklov v neoriginalni ali poškodovani embalaži ni mogoče vrniti. Artikli, ki se vračajo, morajo biti poslani kot paketna pošiljka in ne kot pismo, priložena pa jim mora biti tudi kopija računa. V primeru odstopa od pogodbe krijete le stroške vračila blaga, v kolikor ga pošljete po pošti; lahko pa blago vrnete tudi osebno v naš salon klavirjev v Mengšu, če nas o tem predhodno obvestite.

Menjava blaga

V kolikor po prejemu naročenega blaga ugotovite, da izdelek ni ustrezen in bi enega ali več izdelkov želeli zamenjati, nas v roku 14 dni o tem obvestite preko elektronske pošte benton@benton.si ali na telefonsko številko +386 31 630 830. Izdelek, ki ga želite zamenjati, nam morate v roku 14 dni po tem, ko ste nas o svoji nameri obvestili, vrniti nepoškodovan in v originalni embalaži, in sicer po pošti (pri čemer stroške pošiljanja krijete sami) ali osebno v Salon klavirjev Benton v Mengšu. S pripravo novega naročila bomo pričeli takoj, ko bomo prejeli izdelek, ki ga želite zamenjati. V kolikor bi pri menjavi izdelka prišlo do razlik v ceni, boste le to morali doplačati, če je cena novega izdelka višja. Če je nižja, vam bomo razliko vrnili.

Vračilo prejetih plačil

V kolikor ste naročeno blago že plačali preden ste se odločili za odstop od pogodbe oz. vračilo blaga, Vam bomo vsa prejeta plačila vrnili najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.

V primeru, da ste blago prejeli preden ste odstopili od pogodbe, morate nepoškodovano blago v originalni embalaži vrniti v roku največ 14 dni po tem, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.

Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen, če izrecno želite drugačen način vračila. V primeru, da Vam bomo sredstva nakazali na vaš TRR (osebni račun), prosimo, da nam sporočite številko osebnega računa.

Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali/dostavili ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo izdelka, ali pa lahko izdelek prevzamete na našem naslovu za osebni prevzem v Mengšu.

Stvarne napake

Ponudnik je dolžen kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svojih prodajnih artiklov.

Kdaj je napaka stvarna:

      1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
      2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
      3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
      4. če je ponudnik izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli izjav o značilnostih blaga, ki jih je podal ponudnik ali proizvajalec blaga zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za ugotavljanje odgovornosti za stvarne napake na blagu se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Kako se stvarna napak uveljavlja:

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice z naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da artikel pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec poda osebno (pri čemer smo mu dolžni izdati potrdilo), ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Benton ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po preteku dveh let od izročitve stvari.

 

Varstvo osebnih podatkov

V Benton, d.o.o. spoštujemo vašo zasebnost in varnost vaših osebnih podatkov. Zavezujemo se, da bomo vaše osebne podatke uporabili izključno za namene, ki so navedeni v Politiki varstva zasebnosti. Vaše osebne podatke varujemo skrbno in v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba (EU) 2016/679 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES)

Kontaktni podatki

V kolikor ste odkrili napako, netočnost, neažurnost ali drugo pomanjkljivost na spletni strani nam to prosim sporočite na benton@benton.si. Na isti naslov nam lahko sporočite tudi vaše zahteve za umik vaših osebnih podatkov iz spletne strani.

Vsak posameznik lahko od Benton zahteva, da umakne na spletni strani objavljene njegove osebne podatke, kar zajema tudi slikovni ali video posnetek, na katerem se posameznik pojavi. Benton bo v tem primeru osebne podatke nemudoma umaknil iz spletne strani, ne odgovarja pa za objavo teh podatkov oz. posnetkov na drugih strežnikih, kjer jih objavijo druge osebe.

Reklamacije

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev.

Blago, ki ga prejmete, preglejte takoj ter morebitne napake/poškodbe sporočite v roku osmih delovnih (8) dni od dostave. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Reklamacije artiklov z obstoječo napako uporabniki sporočijo ponudniku na e-mail benton@benton.si ali po telefonu na +386 31 630 830.

Pritožbe in spori

Benton se bo v primeru morebitnih pritožb trudil za učinkovito razrešitev. Pritožba se odda pisno na naslov podjetja Benton, d.o.o., Prešernova 9, 1234 Mengeš ali preko emaila benton@benton.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen, ponudnik pa si bo po svojih najboljših močeh prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče v Ljubljani.

 

Politika varstva osebnih podatkov

V Benton, d.o.o. spoštujemo vašo zasebnost in varnost vaših osebnih podatkov. Zavezujemo se, da bomo vaše osebne podatke uporabili izključno za namene, ki so navedeni nižje v tej Politiki varstva zasebnosti. Vaše osebne podatke varujemo skrbno in v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (Uredba (EU) 2016/679 EVROPSKEGA PARLAMENTA IN SVETA z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES) (v nadaljevanju GDPR), ter drugimi pravnimi predpisi, ki urejajo področje varstva osebnih podatkov.

 

Upravljavec osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov, pridobljenih na zgoraj navedenih spletnih mestih, ki jih obdelujemo skladno z internim Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov, je Benton, d.o.o., Prešernova 9, 1234 Mengeš, Slovenija (v nadaljevanju: upravljavec).

 

Posredovanje osebnih podatkov tretjim osebam, v tretje države ali mednarodne organizacije

Benton, d.o.o., ne posreduje osebnih podatkov tretjim osebam, v tretje države ali mednarodne organizacije.

Izjema so statistični podatki o obisku in uporabi spletnih mest, za katere se uporabljajo spletne platforme Google Analytics.

Spletna platforma Google Analytics v svojih Splošnih pogojih uporabe in Politiki zasebnosti, zagotavlja spoštovanje pravil iz Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR) in potrjuje, da so pridobili certifikat sladnosti s ščitom zasebnosti EU-ZDA (EU-U.S. Privacy Shield Framework).

Google Analytics omogoča, da si uporabniki sami uredijo nastavitve za obdelavo njihovih podatkov z uporabo orodja Google Analytics. Več informacij o Googlovih pogojih storitve in pravilniku zasebnosti, najdete na naslednjih spletnih povezavah.

 

Vrste osebnih podatkov, pravne podlage in nameni njihove uporabe

Benton, d.o.o. zbira, in obdeluje osebne podatke, na podlagi: privolitve posameznikov, sklenjenih pogodb oziroma za izvajanje aktivnosti pred sklenitvijo pogodbe, zakonitih interesov za katere si prizadevamo, ter za izpolnjevanje zakonskih obveznosti, ki veljajo za nas.

 

Obdelava na podlagi privolitve

Posameznik čigar osebni podatki se obdelujejo na podlagi privolitve, lahko poda privolitev v obdelavo osebnih podatkov za vsak posamezen namen posebej.

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadarkoli prekliče podano privolitev za vsak posamezen namen posebej, na enostaven in lahko dostopen način.

 

Pošiljanje povpraševanja podjetju Benton,d.o.o.

Na podlagi privolitve pri posredovanju povpraševanja, Benton, d.o.o. zbira in obdeluje naslednje podatke uporabnika: Ime in priimek (podjetje), naslov elektronske pošte, ulica in hišna številka, poštna številka, mesto, ter telefonsko številko, v kolikor jo uporabnik posreduje.

 

Kontakt v vezi svetovanja, prodaje in servisa

Na podlagi privolitve za vzpostavitev kontakta v vezi svetovanja, prodaje in servisa, pri posredovanju povpraševanja, Benton, d.o.o. zbira in obdeluje naslednje podatke uporabnika: Ime in priimek (podjetje), naslov elektronske pošte, ulica in hišna številka, poštna številka, mesto, ter telefonsko številko, v kolikor jo uporabnik posreduje. V nekaterih primerih pa tudi sliko poslopja, v kolikor jo uporabnik posreduje.

 

Posredovanje osebnih podatkov, uporabniku najbližjemu poslovnemu partnerju

Na podlagi privolitve posameznika, posredujemo osebne podatke, njemu najbližjemu poslovnemu partnerju, ki v našem imenu obdela osebne podatke za namene vzpostavitve kontakta z uporabnikom v vezi svetovanja in servisa itd. Poslovnemu partnerju se posredujejo naslednji osebni podatki: Ime in priimek (podjetje), naslov elektronske pošte, ulica in hišna številka, poštna številka, mesto, ter telefonsko številko, v kolikor jo uporabnik posreduje..

 

Pošiljanje e-pošte in klasične pošte

Na podlagi izražene želje uporabnikov, ki so na različne načine izrazili željo po sodelovanju ali prejemanju obvestil o novostih in ponudbi Benton, d.o.o. obdeluje naslednje osebne podatke: ime in priimek (podjetje), naslov elektronske pošte, ulica in hišna številka, poštna številka, mesto, ter telefonsko številko.

 

Obdelava na podlagi pogodbe

Benton, d.o.o. zbira in obdeluje osebne podatke posameznikov na podlagi pogodbe oziroma za izvajanje ukrepov pred sklenitvijo pogodbe, kot je na primer nakup Benton produkta, oziroma izdelava ponudbe za Benton, d.o.o. produkt. Na podlagi pogodbe se obdelujejo osebni podatki z namenom izpolnjevanja pogodbenih določil, kot so npr. uglaševanje, reklamacije, servisi, garancijski zahtevki, itd.

 

Obdelava na podlagi zakonitih interesov

Benton, d.o.o. zbira in obdeluje osebne podatke na podlagi zakonitih interesov, za katere si prizadevamo. Osebne podatke na podlagi zakonitih interesov obdelujemo za naslednje namene:

      • statistična analiza obiskanosti spletnega mesta Benton, d.o.o.,
      • zagotavljanje in izboljševanje naših storitev,
      • zagotavljanje in razvijanje inovativnih in prilagojenih storitev za naše stranke in uporabnike spletnih mest Benton, d.o.o.,
      • za zagotovitev varnosti naših storitev in spletnih mest, ter zaščito pred goljufijami, neželeno pošto, zlorabami, itd.

Za navedene namene zbiramo naslednje osebne podatke: IP-naslov, statistični podatki o obisku spletnega mesta Benton, d.o.o., podatki o številu klikov, čas klika, podatki o vhodnih in izhodnih spletnih mestih, podatki o vrsti odjemalca.

 

Obdelava na podlagi zakonskih obveznosti, ki veljajo za upravljavca

Benton, d.o.o. zbira in obdeluje osebne podatke posameznikov na podlagi zakonskih obveznosti, ki veljajo za upravljavca, za naslednje namene: vodenje računovodskih evidenc, fakturiranje, izterjava dolga, itd.

Za navedene namene, zbiramo in obdelujemo naslednje osebne podatke ime in priimek, naslov, bančni podatki, davčna številka, e-naslov.

 

Avtomatizirana obdelava osebnih podatkov

Benton, d.o.o. avtomatizirano obdeluje lokacijske osebne podatke uporabnikov, ki izpolnijo formo ‘Pošlji povpraševanje’. Avtomatizirana obdelava deluje na način, da se izpolnjeni osebni podatki posameznika posredujejo upravljavcu (Benton, d.o.o.).

 

Nadaljnja obdelava osebnih podatkov

Benton, d.o.o. v nekaterih primerih obdeluje osebne podatke v druge namene kot so bili prvotno zbrani. Primer takšne nadaljnje obdelave osebnih podatkov je povpraševanje o produktu, ko na željo uporabnika, prej posredovane osebne podatke, obdelamo za namene izdelave ponudbe, ter nato, morebitno potrditev naročila in urejanje pogodbenih določil med dvema strankama.

 

Rok hrambe osebnih podatkov

Osebni podatki posameznika, ki so pridobljeni na podlagi privolitve se hranijo 5 let  ali do preklica vaše privolitve.

Osebni podatki posameznika, ki se obdelujejo na podlagi pogodbe, se lahko hranijo še 10 let od izpolnitve pogodbenih obveznosti obeh strank, v primeru izterjave neplačanih pogodbenih obveznosti pa 10 let po zaključku sodnega postopka.

Osebni podatki, zbrani na podlagi zakonitih interesov, se hranijo do uveljavljanja pravic posameznika, na katerega se nanašajo oziroma dokler obstaja namen, za katerega so bili prvotno zbrani.

 

Pravice posameznika

Skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja področje varstva osebnih podatkov, ima posameznik naslednje pravice:

 

      • Pravica dostopa posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od upravljavca dobiti potrditev, ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki, in če se, dostop do osebnih podatkov.

      • Pravica do popravka

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da upravljavec brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z njim. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih oziroma netočnih osebnih podatkov.

      • Pravica do izbrisa

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da upravljavec brez nepotrebnega odlašanja izbriše osebne podatke v zvezi z njim, upravljavec pa ima obveznost osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati, v kolikor veljajo razlogi skladno z določili Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR).

      • Pravica do omejitve obdelave

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico doseči, da upravljavec omeji obdelavo, kadar posameznik oporeka točnosti podatkov, kadar je obdelava nezakonita in kadar nasprotuje njihovemu izbrisu ter namesto tega zahteva omejitev njihove obdelave, kadar vloži ugovor v zvezi z njihovo obdelavo ter kadar upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namene, za katere so bili prvotno zbrani, temveč jih posameznik potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo zahtevkov.

      • Pravica do prenosljivosti podatkov

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico, da prejme osebne podatke v zvezi z njim, ki jih je posredoval upravljavcu, v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki, in pravico, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga upravljavec, ki so mu bili osebni podatki zagotovljeni, pri tem oviral.

      • Pravica do ugovora

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima na podlagi razlogov, povezanih z njegovim posebnim položajem, pravico, da kadarkoli ugovarja obdelavi osebnih podatkov v zvezi z njim, ki temelji na obdelavi, ki je potrebna zaradi zakonitih interesov upravljavca, vključno z oblikovanjem profilov.

      • Avtomatizirano sprejemanje posameznih odločitev vključno z oblikovanjem profilov

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico, da zanj ne velja odločitev, ki temelji zgolj avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z njim ali na podoben način nanj pomembno vpliva.

      • Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki lahko poda pritožbo glede obdelave njegovih osebnih podatkov neposredno pristojnemu nadzornemu organu tj. Informacijski pooblaščenec Republike Slovenije.

      • Način uveljavljanja pravic posameznikov

Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, lahko kadarkoli uveljavlja pravice, ki mu pripadajo, skladno s Splošno uredbo o varstvu podatkov.

To stori tako, da pošlje elektronsko sporočilo z zahtevo na elektronski naslov benton@benton.si.

V kolikor imate kakršno koli vprašanje glede Politike varstva zasebnosti, vas vljudno vabimo, da nam vaša vprašanja posredujete na elektronski naslov benton@benton.si.

 

Piškotki

Spletno mesto Benton, d.o.o. za svoje nemoteno delovanje uporabljajo t.i. piškotke (angl. cookies). To so datoteke, ki se odlagajo na napravi uporabnika, s katero ta dostopa do spletnega portala. Z njimi se na uporabnikovi napravi hranijo unikatni podatki o uporabniku oziroma nastavitve, ki si jih je izbral na posameznem spletnem mestu.

Več o piškotkih, ki jih uporabljamo in kako jih upravljati si lahko preberete na povezavi Informacije o uporabi spletnih piškotkov.

Spremembe in veljavnost

Benton, d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb Splošnih pogojev in  Politike varstva zasebnosti brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene.

 

Ta različica Splošnih pogojev uporabe spletne strani in Politika varstva zasebnosti velja od 01.02.2020.